Cosmetique Totale Bussum

Vlietlaan 44 D 1404 CC Bussum
Deze locatie is onderdeel van Cosmetique Totale

Waardering van Cosmetique Totale Bussum - Bussum op 21 december 2019

Pigmentstoornissen

Voor de 2de keer bracht ik een bezoek aan Cosmetique Totale in Bussum. En opnieuw maakte de huidtherapeute veel indruk. Naast klantvriendelijkheid en de specifieke aandacht is ’t vooral de deskundigheid en vakbekwaamheid dat mij imponeerde. Al snel merkte ik, dat ik te maken had met een vakvrouw, die heel goed weet waarmee zij bezig is. “Als ik iets doe, dan doe ik ’t ook goed” is haar motto en dat was goed te merken. Het eindresultaat mocht er dan ook zijn. Top! De entree doet een wel een beetje knullig aan. Een leuke zithoek met de mogelijkheid tot het drinken van water, koffie of thee ontbreekt. Het lijkt mij zinvol om, in mijn geval na een (laser) behandeling, even te kunnen acclimatiseren. Nu sta je binnen enkele seconden buiten. Wèl eerst betalen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosmetique Totale Bussum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.