De Huidkliniek, locatie Amsterdam, Kinkerstraat

Huidtherapiepraktijk

Kinkerstraat 11 1053 DB Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van De Huidkliniek

Waardering van De Huidkliniek, locatie Amsterdam, Kinkerstraat - Amsterdam op 9 december 2018

Huidaandoeningen

Ik had last van wat pigmentvlekken en couperose in mijn gezicht. Tijdens het eerste consult werd mij duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren en uiteindelijk heb ik gekozen voor een laserbehandeling. Ik ben geholpen door Sophie Vleugels. Zij was zeer deskundig en stelde mij enorm op mijn gemak, ook daags na de behandeling toen mijn huid er niet mooi uit zag, wat overigens de gewenste reactie is en dat was mij ook al meerdere malen verteld. Desalniettemin stelde zij mij wederom op mijn gemak en precies na de aangegeven tijd van herstel ziet mijn huid er fantastisch uit. Ik ben erg blij en tevreden. Sophie had van te voren ingeschat dat ik 2 a 3 behandelingen nodig zou hebben. Ik heb er nu een gehad en ga deze week voor de tweede, maar mijn huid ziet er nu al aanzienlijk beter en frisser uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Huidkliniek, locatie Amsterdam, Kinkerstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.