Waardering van Het Huidburo, locatie Gezondheidscentrum Schalkwijk - Haarlem op 31 juli 2018

• Lymfoedeem

Naar aanleiding van een ongeval met een fiets ben ik door gewezen naar Het Huid Buro. Mijn eerste contact was bij mij thuis. Ik ben die dag er na meteen naar hun toe gegaan.Ik heb vanaf dag een ondanks me pijn geen minuut gedacht waar ben ik in beland. Wat een geweldige aardige mensen zijn dat. Als je binnen komt of op de gang vragen ze al hoe het met je gaat. Dat is binnen komen. Dan gaat de behandeling beginnen. Wat een rust creëren zij, en praten heel gezellig met je over allerlei dingen. Maar wat ik ook het belangrijkste vind is! Dat ze alles vertellen wat ze doen en wat ze gaan doen om je weer goed te krijgen Sappho voor deze kanjers ik kan er niets anders van maken. Lieve dames hartelijk bedankt tot nu toe. En vrijdag ben ik er weer. Ik wens jullie erg veel succes en blijf wie je bent wand jullie zijn Kanjers.

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Het Huidburo, locatie Gezondheidscentrum Schalkwijk - Haarlem

Hartelijk dank voor uw waardevolle beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat we u zo goed kunnen helpen. We zien u graag snel terug in onze praktijk!

Met vriendelijke groet,

Het HuidBuro

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Huidburo, locatie Gezondheidscentrum Schalkwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.