Waardering van Huidtherapie Eemland - Amersfoort op 11 maart 2019

Al jaren lang heb ik last van bultjes en vlekken op mijn armen. Zo erg dat ik geen t-shirt meer wilde dragen. Ik voelde me erg onzeker hierover. Totdat ik bij Danielle terecht kwam. Samen met Loes hebben ze bij de intake alles duidelijk uitgelegd. Ik wilde al gelijk beginnen met de behandeling. Al na een aantal behandelingen was er resultaat te zien. Daarna overgegaan naar een Laserbehandeling, waar ik ook enorm tevreden over ben. Ze neemt ruim de tijd voor je en rafelt het werk niet af. Ook als persoon zijn ze allebei heel aardig. Tussendoor mailt ze wel eens hoe het gaat, superfijn! Ook kan je leuk met ze kletsen. Ik ben ze allebei ontzettend dankbaar!

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Huidtherapie Eemland - Amersfoort

Dank je voor je mooie review! Ik ben heel blij dat we dit resultaat hebben kunnen behalen. Mede dankzij jouw ondersteuning bij de verzorging en bescherming van je huid en het opvolgen van de adviezen.
Lieve groet Loes en Danielle

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huidtherapie Eemland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.