Huid- en Oedeemtherapie Laarbeek, locatie Beek en Donk

Huidtherapiepraktijk

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Huid- en Oedeemtherapie Laarbeek, locatie Beek en Donk - Beek en Donk op 18 maart 2020

Spataders

Na diverse malen een klacht te hebben verzonden via e-mail in verband met het afknellen van de door haar geleverde steunkousen kregen wij geen enkele reactie, telefonisch niet te bereiken diverse malen ingesproken ook geen reactie.

Reactie van/namens Huid- en Oedeemtherapie Laarbeek, locatie Beek en Donk - Beek en Donk

We hebben helaas geen voicemail bericht ontvangen, we hebben wel twee keer teruggemaild maar geen reactie ontvangen op een afspraak voorstel voor de kousen en u hebt niets meer laten weten.
Ook zeer teleurstellend voor mij als therapeut om hier zo mee om te gaan via zorgkaart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huid- en Oedeemtherapie Laarbeek, locatie Beek en Donk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.