Huid Kliniek Hilversum

Huidtherapiepraktijk

Bussumerstraat 57 1211 BJ Hilversum

18 resultaten voor je selectie:

16 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Top kliniek! Annemiek heeft me erg goed en vriendelijk geholpen.

19 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn dat je bij de Huid kliniek ook op zaterdag en avonds terecht kan voor een behandeling.

19 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden over de behandeling en de mensen maken echt tijd voor je, ook handig dat je gratis kan parkeren.

18 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel; voldoende informatie vooraf en adequate beantwoording van vragen; behandeling was geheel naar wens.

18 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind het een fijne kliniek. Er wordt tijd voor je genomen en er wordt goed advies gegeven. Ook erg fijne producten.

16 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zelf pas begonnen met de peeling behandelingen. Ik zie aan mijn huid dat het erg goed helpt. Ook de producten die ik mee heb gekregen, geven mijn huid een extreme verbetering.

9 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, met een kopje koffie of thee. De therapeuten zijn vriendelijk en professioneel, ze nemen de tijd om naar je te luisteren om een goed behandelplan te maken.

4 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Super fijne ervaring gehad. Voelde me serieus genomen en het contact was heel vertouwd.

1 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige omgeving met vriendelijke, kundige medewerkers. Er wordt echt samen gezocht naar de meest optimale behandeling om tot het beste resultaat te komen.

1 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele behandeling in een warme, goed verzorgde sfeer. Veel persoonlijke aandacht zorgt voor een “verwen” gevoel terwijl het toch om een medische aandoening gaat. Top👍

6 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb hier meerdere behandelingen gehad en ik ben zeer tevreden. Bij elk persoonlijk consult werd goed geluisterd naar mijn verhaal. Daarna werd er heel prettig, uitgebreid en eerlijk verteld over...

3 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig, proffesioneel, gezellig, schoon, alle aandacht.

9.3
20 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Relaxte ontspannen sfeer, heerlijk even ontspannen terwijl je behaldeld wordt! Fijner kan niet.

19 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hele prettige en persoonlijke benadering met goed advies. Behandelingen worden met zorg en medeleven gegeven.

11 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben vandaag voor mijn derde behandeling van couperose bij de huidkliniek in Hilversum geweest. Ik ben enorm blij en tevreden met het resultaat. Na mijn derde behandeling zie ik een groot verschil....

18 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben bij Huidkliniek Hilversum terecht gekomen toen ik op zoek was naar een huidtherapeut welke vergoed werd door mijn zorgverzekeraar. Wanneer je zelf acne hebt, weet je dat je je erg kunt schamen...

7 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

In een woord super. Liefdevol en luisterend oor naar alles. Gespecialiseerd in hetgeen je voor komt. Fijne medewerk(st)ers. Zeer kundig.

Filters