Huidkliniek Mijn Roos

Huidtherapiepraktijk

uit 6 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

12 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
2 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over huidtherapeute Mevrouw een ontzettend vakkundige en fijne professional. Ze past de behandeling altijd perfect aan op de persoonlijke wensen en behoeften. Beveel haar van...

8.1
30 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijk en goede service. Nemen je serieus. Top tevreden over deze Klinikek.

4 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Deskundig en ervaren personeel. Mijn compliment

9.3
1 mei 2019 - Geplaatst door de redactie

Ben voor een cryolipolyse behandeling langs geweest om vet te bevriezen. Super geholpen. De dames zijn heel vriendelijk en open dat mij ook gelijk een vertrouwd gevoel gaf.

9.5
13 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over al de behandelingen die ik daar krijg zowel als de microneedling ,laser,en de peeling mijn huid is zichtbaar verbeterd je krijgt een goede uitleg over de behandelingen niets...

14 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Altijd goed behandeld en klantvriendelijk.Ook is het erg schoon overal en netjes. Zeker aan te raden laser appraten met de nieuwste technieken.

9.7
14 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke en deskundige huidtherapeut. Super mooie locatie. Ik ben heel erg blij met mijn behandeling

12 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Leuke kliniek met behulpzame huidtherapeuten. Ze luisteren goed naar je en willen graag alle mogelijkheden aanbieden. Ik ben goed geholpen met mijn huidaandoening.

9.5
25 april 2018 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijke mensen prachtige Huidkliniek schoon en verzorgt.Behulpzaan en goed luisterend.

8.2
12 januari 2011 - Geplaatst door de redactie

Deze huidkliniek is de eerste kliniek waar ik zeker was. Ik had vertrouwen en ben echt heel tevreden. Ik raad het iedereen aan.

9.8
20 juli 2010 - Geplaatst door de redactie

Ik ben hier naar alle tevredenheid geholpen. En ze zijn heel erg open en sociaal en dat laten ze je merken ook.

8.8