Waardering van Huidkliniek Utrecht - Utrecht op 8 mei 2018

9.5
  • Acne

Huidkliniek Utrecht heeft veel voor mij betekend! Ik had veel last van acne! Ze hebben bij de intake uigebreid de tijd genomen en alles zo goed mogelijk uitgelegd, tevens heb ik een behandelplan gehad waarin de behandelingen bij hun en thuisbehandeling zo duidelijk mogelijk was opgenomen! Ik heb in het begin in een instensieve traject gelopen en nu is mijn acne en acne littekens zo goed als weg en ik ben overgegaan naar een onderhoudsfase! De behandelingen waren ook erg persoonlijk en vóór elke behandeling werd telkens het resultaat besproken en eventueel als iets anders moest gebeuren! Ik raad Huidkliniek Utrecht bij iedereen aan! Ik ben zeer dankbaar, ze hebben me vertrouwen terug gegeven!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huidkliniek Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.