Waardering van Janssen Huidtherapie, locatie Hoogvliet - Hoogvliet op 7 februari 2019

2.7
  • Borstkanker

men krijgt geen waar voor zn geld, pleistertje leukotape k op de borst , wat noteren in de pc klaar . dat kost 40 euro , ik vind dit raar kan ik zelf ook als ik naar het apparaat vraag , die collega wel eerder gebruikte , kreeg ik als antwoord voor massage moet men bij een masseur zijn . ook een uitgelopen afspraak 30 min door andere client, kan niet ingehaald worden , maar is wel berekend bij de zorgverzekeraar , 2 mensen berekenen in dezelfde tyd hmm , vind ik niet pluis , klacht word niet op gereageerd na 8x bellen ,3mn verder nog niks. hier melding van gedaan bij ziekenfonds . nu bii andere therapeut , hier word ik als mens behandeld niet  als nummer . Verders wil ik aangeven dat ik in t verleden in  Spijkenisse wel goed geholpen  bij ..... , maar die werken er beiden niet  meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janssen Huidtherapie, locatie Hoogvliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.