Huidzorg Weesp

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Acne

Huid probleem bij vrouwen is gevoelig en omdat ik een heel gevoelig huid heb ben ik meer kritisch bij wie ik laat mijn gelaat behandelen. Ben al een paar keer verkeerd behandeld geweest dus nu is uiterste zorg nodig om met mijn oudere worden huid geen risico's te nemen. Ook de persoon wie ik toevertrouwd is cruciaal voor mij. Shivani blijkt heel kundig met mijn behandelingen. Zij is een warm persoon en is lief en heel informatief met haar vak. Zij stelt me gerust wat zij gaat doen en ook tijdens de behandeling legt ze heel fijn uit wat is de reden voor het gebruik van die of andere crème of peeling of met laser of andere zuur. Naast de goede zorg van haar, gun zij mij de tijd om vragen te stellen en mijn twijfels en angst weghalen. Ik zou haar echt aanbevelen als huidtherapeut aan ieder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huidzorg Weesp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.