Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 27 september 2015

9.3

Al vanaf mijn 7e jaar worstel ik met een heftige kalkaandoening op mijn voeten. Mijn voeten waren altijd erg klam en nat. De nagels hadden een ongezonde gele uitstraling en groeide erg langzaam. Ondertussen werd ik 17, en had ik van alles geprobeerd om het te verminderen. Zonder succes, tot ik bij Laser kliniek Zwolle terecht kwam. Een erg aardig team van professionele mensen die mij goed hebben uitgelegd, wat ik kan verwachten met deze behandelingen. 3 jaren verder durf ik met wat meer zekerheid op blote voeten rond te lopen in openbare ruimtes (sportschool, zwembaden, strand) en zien mijn nagels er een stuk gezonder uit. Iets wat ik een aantal jaren geleden zéker niet had verwacht. Een zeer vriendelijke team van eerlijke mensen, die dingen niet mooier zeggen, maar dingen mooier maken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.