Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 9 september 2014

9.8
  • Huidaandoeningen

Al zo lang ik mij kan herinneren vind ik mijn vele pigmentvlekken (ik dacht altijd dat het moedervlekken waren) storend. Ik ben gaan zoeken op 't internet naar passende behandelmethodes en klinieken en stuitte op laserkliniek Zwolle. Ik was al snel enthousiast en heb een intakegesprek gepland. Tijdens dit intakegesprek werd op een professionele en duidelijke manier een behandelplan gemaakt en meteen een prijsopgaaf gegeven, lekker duidelijk! Daarnaast viel de prijs mij ook erg mee en ik heb inmiddels mijn eerste behandeling gehad. Nu ± 2,5 week verder, heb ik nog een aantal kleine rode plekjes. Ik ben nu al erg blij met het resultaat, ook al heb ik nog 2 behandelingen te gaan. Ik zou een ieder aanraden om eens langs te gaan, als is het maar om informatie in te winnen en te kijken welke behandelmethode bij jou past. Ook heb ik een zeer dunne en droge huid en ook hiervoor kreeg ik allerlei advies en proefmonsters, kortom een geweldige kliniek!

Bent u of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.