Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 26 januari 2015

8.8
  • Huidaandoeningen

Bij Laserkliniek Zwolle ben ik op een vriendelijke, professionele, persoonlijke en doelgerichte manier geholpen. Alledrie de dames verstaan hun professie en weten wat ze doen. Voor ik aan de behandeling begon kreeg ik een eerlijk consult, waarin alle onderdelen van de behandeling open besproken werden. Tijdens de behandeling werd ik op een prettige manier benaderd. Ook kon ik ten allen tijde contact opnemen als ik vragen had. Het resultaat is fantastisch: mijn huid is veel rustiger en veel mooier geworden. Als ik een laserkliniek zou aan moeten raden zou dat zéker Laserkliniek Zwolle zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.