Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 10 november 2016

9.2
  • Acne

De laserkliniek in Zwolle is als een warm thuis, de medewerkers kennen je bij naam en zijn altijd erg geïnteresseerd in je.Daarnaast zijn ze heel fijn en professioneel, de klant staat centraal. Zoals de medewerkers zeggen; "als jij tevreden bent, dan zijn wij dat ook!"Ik kreeg altijd dezelfde medewerker en dat was erg prettig. Aller eerst heb ik een soort inttake gehad waarbij we hebben besproken waarvoor ik kwam, vervolgens gaven ze me verschillende opties.De behandelingen zijn goed uitgelegd en tijdens de behandeling werd mij steeds gevraagd, gaat het goed met je? kun je dit aan? etc.Ook krijg je volledige uitleg over het herstelproces.Kortom, de laserkliniek Zwolle biedt echt een topservice en heeft een super team (Aardig, zorgzaam en erg professioneel).Ik ben erg tevreden met het resultaat en vind het bijna jammer dat ik niet meer langs hoef.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.