Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 5 december 2017

7.7

Door te zoeken op google  kwam ik bij laserkliniek Zwolle terecht voor een behandeling tegen couperose. Ik had een extreem rode kleur in mijn gezicht. Na een eerste intake gesprek toch de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt voor de eerste behandeling. In totaal waren er 4 laser- en 2 licht therapiebehandelingen nodig. De behandeling met de laser was gevoelig maar niet pijnlijk. Wel had ik een paar dagen daarna een warm gevoel in mijn gezicht. Dit herstelde snel en na een week of 5 zag je resultaat. Dagelijks gebruik ik een dagcreme met een hoge beschermingsfactor en een nachtcrème. Dit is op advies van de huidtherapeut. De laatste 2 licht behandelingen waren wel pijnlijker. Het gezicht ook wat gezwollen de dagen daarna. Na een paar dagen wat korstjes, maar met de juiste creme was dit na een week ook verholpen.Wat is mijn ervaring?  Ik ben goed geïnformeerd vooraf en tijdens de behandeling. Het resultaat is naar mijn wens...... en verzekering heeft de rekeningen betaald. Maak een afspraak voor een een eerlijk en goed advies.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.