Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 1 februari 2018

Eerst heb ik een intake gehad. Daar wordt de tijd genomen en je precies uitgelegd wat er verwacht wordt en hoe de behandeling vorm gaat krijgen. Ik heb een gezicht overbeharing laserbehandeling gehad. Binnen wordt ik elke vriendelijk begroet, gevraagd of ik iets wil drinken. De beleving is erg prettig en rustig. De behandeling erg goed. Zelf ben ik nu een aantal keer behandeld door Michelle. Een erg vriendelijke dame, gewoon top. Ik heb nu 4 behandelingen gehad en het resultaat is zichtbaar. Inmiddels ben ik ook begonnen om mijn bikinilijn te laseren dit doordat ik zo enthousiast ben geworden. Vooraf wordt er een prijsafspraak gemaakt zodat je niet voor verrassingen komt te staan.Tevens krijg ik goed advies voor mijn droge/exceem huid. Ik krijg proefmonsters mee en kan via de kliniek de juiste producten kopen, zonder dat ik het idee heb dat het me aangesmeerd wordt.Laserkliniek Zwolle is wat mij betreft een echte aanrader!

Bent u of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.