Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 16 juni 2014

9.3

Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met het laten laseren van mijn bikinilijn (dit omdat er een bepaald aantal weken tussen de behandelingen moet zitten ivm de groeifases). Ik ben super tevreden met het resultaat tot nu toe. Ik wilde deze behandeling graag omdat ik erg veel irritaties kreeg na het scheren, vooral in de zomer. Ik ben zelf nog maar 19 en ik zou het zeker aanraden aan jongere vrouwen. Je hoeft je in de zomer niet druk te maken of je bikiniproof bent of niet. Laserkliniek Zwolle is erg professioneel. Ik word bijvoorbeeld heel erg snel bruin en dit kan gevaarlijk zijn als hier niet goed naar gekeken wordt. Er kunnen pigmentvlekjes ontstaan. Ze kijken erg goed naar hoe de huid reageert en nemen geen risico's. Ik heb dan ook nog nooit veel last gehad na een behandeling. Je voelt natuurlijk wel wat tijdens de behandeling, maar dit weegt absoluut niet op tegen het resultaat. Ik ben echt super tevreden en kan niet wachten tot ik mijn bikini weer aan kan trekken!

Bent u of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.