Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie

zaterdag
zondag

Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 10 juni 2016

Huidaandoeningen

Ik heb een zeer prettige ervaring bij 'Laserkliniek Zwolle-Huidtheralie' gehad. Bij het intake gesprek heb ik duidelijk advies gekregen. En ook de behandeling is voor mij goed verlopen. Wat ik zeer prettig vond is, dat ik 2 weken na de behandeling weer kon/moest komen. Tijdens deze afspraak werd het verloop van de behandeling nog eens besproken en zo kon ik praten over het herstelproces. Ik heb nu 3 behandelingen gehad en ik ben echt al enorm tevreden. In het najaar bespreek ik met de medewerksters van de kliniek of ik evt. nog 1 of meer behandelingen wil ondergaan. Maar zoals ik al zei, ik ben nu al heel erg blij met het resultaat, de goede zorg en duidelijke uitleg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.