Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 6 oktober 2017

Mijn klachten voor wat betreft overmatige haargroei waren fors. Van meet af aan is er duidelijk en daadkrachtig behandeld. Steeds in goed overleg met mij, in een prettige en hartelijke sfeer. De informatieverstrekking is altijd helder geweest en nog steeds is dat het geval. Helder en reëel werd aangegeven dat het tijd zou vragen om de klachten te behandelen. De medewerkers werken tijdens de behandeling goed en geconcentreerd. Dit betekent dat er per sessie veel rendement wordt gehaald. Ik moet zeggen dat ik daar steeds veel bewondering voor heb gehad, want het is intensief werk. Ik ben nog steeds in behandeling bij de klinieken zal dat ook blijven, denk ik. Dit omdat de klachten nooit helemaal over zullen gaan, er zal altijd wel haargroei blijven, heb ik begrepen. Dat is helder en kan ik ook accepteren. Het resultaat tot nu toe is boven alle verwachtingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.