Waardering van Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 26 februari 2018

Na een kosteloos consult waarin ik volledig werd gerustgesteld heb ik 9 laserbehandelingen gehad met enkele tussentijdse (kostenloze) controles. Voor mijn zomervakantie zal ik de 10e behandeling ondergaan om vervolgens waarschijnlijk elk jaar een keertje terug te komen voor onderhoud. Ik ben zeer tevreden met het goede resultaat van de behandeling: Het merendeel van de haartjes is verdwenen. De haartjes die er nog groeien zijn blond en zacht. Ik heb geen ontstekingen meer. Naast de laserbehandelingen voor mijn bikinilijn heb ik ook twee peelingen in combinatie met microdermabrasie en een laserbehandeling voor de oneffenheden in mijn gezicht gehad. Ook over het resultaat daarvan ben ik tevreden.  De huidtherapeuten bij Laserkliniek Zwolle zijn professioneel, persoonlijk en erg vriendelijk. Voor, tijdens en na de behandelingen ben ik goed geïnformeerd en er wordt goed met je meegedacht over eventuele te verkrijgen vergoedingen. Ik raad Laserkliniek Zwolle aan eenieder aan.

Bent u of werkt u voor Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.