Waardering van MediDerm Arnhem - Arnhem op 26 oktober 2020

Ik heb recentelijk (eind oktober 2020) een behandeling ondergaan van het gelaat bij Ivanka in Arnhem. Wederom was ik zeer tevreden, enerzijds omdat Ivanka het heel goed doet en anderzijds omdat ze vriendelijk is en je op je gemak laat voelen. Ik was vandaag erg gespannen en het lukte haar om een praatje te maken, door te vragen en mij op mijn gemak te laten voelen. Dat vind ik nou een goede huidtherapeute. Ik ben van een andere gemeente helemaal naar Arnhem gereden omdat ik perse door haar behandeld wil worden. Over Mediderm zelf kan ik zeggen dat ik al een aantal jaar hier behandeld word voor de ontharing van het gelaat. Ze werken met professionele en goede apparaten en mijn gezichtshaar is inmiddels bijna weg, ik hoef nu maar eens in de 2 jaar te komen voor een onderhoudsbeurt. Kortom ben ik dik tevreden en ik kan iedereen Mediderm aanbevelen en het is ook betaalbaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MediDerm Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.