MediDerm Arnhem

Huidtherapiepraktijk

Randweg 3 6845 AC Arnhem
026-3811508, 026-3530219
Deze locatie is onderdeel van MediDerm

Waardering van MediDerm Arnhem - Arnhem op 16 maart 2022

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Na een prettig, duidelijk en informatief gesprek gestart met laser ontharing van bikini, oksels en onderbenen. Ik begon nog iets sceptisch of ook mijn donkere en snelgroeiende haartjes weg zouden blijven. Maar al vrij snel bleven haartjes weg in hoeveelheid en na nog een behandeling al geheel. Ik ben ontzettend tevreden en gelukkig met het resultaat en zou wensen dat ik dit al veel eerder had gedaan. Ik voel mij zeer ontspannen naar de lente en zomer toe en kijk ernaar uit samen met mijn gezin te zwemmen en genieten van blote benen dagen. Dit is de financiële investering meer dan waard. Ik raad de behandeling hier ten zeerste aan, ik heb mij op mijn gemak gevoeld. Zeer veel dank hier voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MediDerm Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.