Waardering van MediDerm Arnhem - Arnhem op 25 juni 2020

• Genderdysforie

Word hier altijd netjes en professioneel geholpen en te woord gestaan. Als ik na 2 behandelingen met verschillende personen om een specifiek persoon vraag omdat ik een beter gevoel heb bij diegene word dat geregeld en word er niet moeilijk over gedaan. Er is ruimte voor een praatje prut maar ook word er inhoudelijk ingegaan op andere dingen of mijn emotionele gesteldheid. Zeer belangrijk tijdens de hormoonbehandeling. Zo heb ik ook meer huid irritaties en dingetjes en er word gewoon advies gegeven maar ook gezegd dat ik beter gewoon naar een huisarts zou kunnen gaan met bepaalde dingen. Al met al zeer professioneel en zou mediderm zeker aanraden bij andere mensen. Ik heb niets meer dan lof voor deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MediDerm Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.