Waardering van MediDerm Hilversum - Hilversum op 23 juni 2020

Gezichtsbeharing wil je niet als vrouw zijnde, dus klopte ik aan bij Mediderm Hilversum. Na deskundig advies begonnen met een laserbehandeling voor de zwarte haren en direct resultaat! De witte haartjes konden ook definitief verwijderd worden met electrische epilatie, ook pijnloos en definitief. Na onderzoek onder de loep constateerde de huidtherapeut dat ik rosacea en couperose heb. Ja...ik dacht altijd gevoelige huid en puistjes. Zij raadde mij een geweldige crème aan welke ik via de huisarts verkreeg. De beste beslissing ever om bij Mediderm aan te kloppen, want ik ben én van mijn gezichtsbeharing af én mijn huid ziet er beter uit dan ooit, dankzij de deskundigheid van deze huidtherapeut. En ook fijn dat deze behandeling vergoed wordt door mijn verzekering. Voor de couperose ga ik nog een vaatlaserbehandeling bij Mediderm doen, want dat doen ze ook! Een enorme aanrader dus!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MediDerm Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.