MediDerm Veenendaal

Huidtherapiepraktijk

Hootsenheem 3 3907 NG Veenendaal
0318-505065, 026-3530219
Deze locatie is onderdeel van MediDerm

110 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
23 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling van Mediderm Veenendaal. Dames nemen de tijd, we doorlopen het proces en de voortgang dus goede deskundigheid!

25 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden omdat de eerste keer de gehele pigment plek weg was. Bij de andere 2 plekjes moest ik 2 keer komen; nu nog afwachten wat het effect is

9.7
17 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werd besproken wat er ging gebeuren. Ook nam ze de tijd voor me. Iedereen die ik tot nu toe heb gehad is erg aardig en houdt rekening met je!

8.7
11 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijne behandelaren. Duidelijke antwoorden op vragen. Goed bereikbaar. En hebben invoelend vermogen hoe je in de behandeling staat en handelen daarnaar.

24 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Deskundig, kordaat, zorgzaam en met aandacht behandeld. Zeer tevreden!

18 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

De service bij Mediderm is helemaal top. Ben al voor meerdere behandelingen daar geweest. Kan het haarlaseren iedereen aanraden. Er wordt nauwkeurig en professioneel gewerkt. En het is nog gezellig...

13 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer duidelijke / heldere deskundige uitleg, altijd vriendelijk te woord gestaan. Bij verzetten afspraak alle begrip en kan via whats app geregeld worden. Goede communicatie en transparantie, top.

9.1
26 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Al veel positieve ervaringen gehoord over Mediderm. Liep toen al langere tijd met het idee om mij te laten laseren. Heb nu twee behandelingen gehad en wat een resultaat zie ik nu al. De eerder...

8.9
22 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel erg tevreden over de laserbehandeling bij Mediderm Veenendaal! Na 3 behandelingen kon ik het resultaat al zien. Alles wordt duidelijk uitgelegd, deskundig en vriendelijk personeel.

9.4
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik onderging een pijnlijke behandeling, maar ze stelde me erg gerust en vertelde duidelijk wat ze ging doen. Van te voren keek ze nog even goed naar mij huid om te kijken of de behandeling wel...

9.3
31 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik heb een hele fijne ervaring ik ben nog maar 3 keer geweest en heb nu al mooie resultaten bereikt het is zeker een aanrader er word met aandacht en zorg gewerkt

8.9
14 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de laserbehandeling bij Mediderm Veenendaal! Deskundig personeel en een fijne omgeving. Doordat ze ook in de avonden beschikbaar zijn is het voor mij makkelijk te plannen.

9.7
14 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Erg vriendelijke personeel. Luisteren goed naar je wensen en geven daarop goed en eerlijk advies voor je behandeling.

9.9
26 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Zowel de laserbehandelingen als gezichtsbehandelingen zijn door Britt uitgevoerd. Ik ben heel erg tevreden!

23 april 2021 - Geplaatst door de redactie

ik ben zeer tevreden tot nog toe

9.9
14 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede resultaten en een prettige en ontspannen sfeer door de vriendelijkheid van de behandelaar.

30 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Sinds een paar maanden kom ik om van mijn overbeharing afgeholpen te worden. Dat gaat prima! Ben er bijna vanaf! En wat ook fijn is; het personeel is kundig en ik word er erg vriendelijk geholpen.

9.6
29 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik heb een prettige ervaring gehad bij MediDerm. De behandeling die ik heb gehad heeft mijn huid zichtbaar verbeterd.

18 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne praktijk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom er omdat ik last heb van acne. We zijn nu 4 behandelingen verder, het is nog niet weg, maar het is al wel wat beter.

8.1