Waardering van MediDerma, vestiging Purmerend - Purmerend op 25 oktober 2020

9.9
  • Cosmetische behandeling

Ik ben heel tevreden over Mediderma, deze praktijk heeft zeer vriendelijk en hooggekwalificeerd personeel, apparatuur van hoog niveau en de algehele service is uitzonderlijk. Ik ben erg blij met mijn behandelaar, Lotte Prins. Ik kan zeggen dat een van de redenen waarom ik voor meer behandelingen bij deze praktijk open sta en steeds meer cosmetische behandelingen probeer, is Lotte. Ze heeft een zeer sterke professionele achtergrond, ze neemt haar tijd en veel moeite om het beste resultaat te behalen. Alles wordt uitgelegd, als het op meer vragen aankomt, is ze goed bereikbaar via email en reageert snel, ze heeft duidelijk haar belang bij de klant. Ik kan deze praktijk alleen maar aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MediDerma, vestiging Purmerend? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.