MediDerma, vestiging Purmerend

Huidtherapiepraktijk

Zambezilaan 189 1448 ME Purmerend
Deze locatie is onderdeel van MediDerma
Openingstijden

Waardering van MediDerma, vestiging Purmerend - Purmerend op 6 februari 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Na lange tijd een wens te hebben om o.a. mijn bikinilijn te laseren, kwam ik na een zoektocht terecht bij Mediderma. De praktijk zelf is schoon en alle medewerkers zijn vriendelijk. Ik ben behandeld door Maartje de Vries. Na twee laserbehandelingen merkte ik al duidelijk verschil. Het is best spannend omdat je behoorlijk kwetsbaar voelt als je daar op de behandelstoel ligt. Maartje zorgde ervoor dat ik mij op mijn gemak voelde tijdens de behandeling waardoor ik zelf ook meer kon ontspannen. Ze kwam deskundig en professioneel over, legt tijdens de behandeling uit wat ze doet en checkt voortdurend of het nog goed gaat en of het niet te pijnlijk is. Ook is zij eerlijk en duidelijk in wat wel en niet haalbaar/ behandelbaar is. Er wordt niet onnodig behandeld en daarmee word je niet onnodig in de kosten gejaagd. Al met al zeer tevreden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MediDerma, vestiging Purmerend? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.