Waardering van Neoskin, huidtherapie, oedeemtherapie en laserbehandelingen - Enschede op 1 maart 2019

8.8

Neoskin is niet alleen in alle opzichten een praktijk voor huidtherapie, zeker ook voor een  periodieke gezichtsbehandeling. Al vanaf de start van het bedrijf ga ik met regelmaat voor een goede gezichtsbehandeling. Sinds het team ook werkt met een nieuwe laser sta ik versteld van het resultaat! Nu 2 laserbehandelingen gehad voor onder andere littekenbehandeling waarna de littekens naar mijn gevoel al wel voor 70% zijn afgenomen. Volgens mij geven de volgende omschrijvingen een goed beeld van de werkwijze van het team: duidelijk persoonlijke aandacht; uitermate professioneel; uitstekend resultaat bij het verwachtingspatroon wat het team afgeeft; hygiene staat hoog aangeschreven.  Een absolute aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Neoskin, huidtherapie, oedeemtherapie en laserbehandelingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.