Waardering van OZ Huid & Laserkliniek, locatie Slinge 771-A - Rotterdam op 23 november 2012

9.5

Wat een verademing. Ik heb in de afgelopen jaren bij verschillende klinieken behandelingen ondergaan. Telkens weer kwam ik tot de conclusie dat het hier lopende band werk is. De behandelingen zijn prijzig en het onpersoonlijke staat mij erg tegen. Gelukkig heb ik nu de plek gevonden. Een prachtige kliniek waarin de wensen van de patiënt centraal staan. Ik kan een ieder dan ook aanraden om hier eens een behandeling te ondergaan want het resultaat is grandioos! Dankjewel dokter Oz

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OZ Huid & Laserkliniek, locatie Slinge 771-A? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.