Logo Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

• donderdag 8:30 - 21:30
  • vrijdag 8:30 - 18:00
  • zaterdag Gesloten

98% beveelt deze zorginstelling aan

Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk is 50 keer gewaardeerd en heeft 49 reacties geplaatst:
  • 8.3

12 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De benadering is heel vriendelijk en persoonlijk. Er wordt zeer professioneel gewerkt en je krijgt duidelijk te horen wat je kunt verwachten over pijn, irritatie enz.

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

geplaatst op 31 januari 2018

Bedankt voor je beoordeling. Super!

• 9.7

7 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over de behandeling van acne, fijne producten waar ze duidelijke info over geven. Er wordt ruim de tijd genomen om te luisteren en een behandelplan op te zetten. Top!

geplaatst op 31 januari 2018

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wij vinden het opzetten van een goed behandelplan erg belangrijk! Bedankt dat je de tijd...

• 7.3

29 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Probeer na een intake je hart te volgen

geplaatst op 22 september 2017

Dat is inderdaad heel belangrijk. het gevoel moet goed zijn, anders niet doen!

• 21 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben gisteren geweest om permanente make-up (eyeliner) te zetten. Ik ben zeer tevreden! Er wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en luisteren goed naar je eigen wensen. Geven ook goed advies...

geplaatst op 22 september 2017

Heel fijn om te horen! We wensen u veel plezier met de permanente make-up:)

• 26 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De behandelingen in deze praktijk ervaar ik al jaren als zéér professioneel. Ik ben uitsluitend behandeld door Simone. Het contact met haar medewerkers bestaat uit opnemen van bestellingen en...

Reactie van/namens Huidtherapeut Wildt, S. de - Ewijk

geplaatst op 8 juni 2017

Wat een geweldig cijfer! Ik zal ervoor zorgen dat deze 10 een 10 blijft. Bedankt voor uw recensie!

27 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige omgang met behandelaar, zorgzaam en correct.

geplaatst op 8 juni 2017

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om dit te lezen!

25 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Professioneel en klant gericht. Prettig om er heen te gaan.

geplaatst op 8 juni 2017

Wauww een 9.2! Geweldig! Bedankt voor uw recensie..

• 9.8

24 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Klantvriendelijk, kundig, professioneel, goed overleg.

geplaatst op 8 juni 2017

Duidelijk! Bedankt voor uw waardering.. Wat een geweldig cijfer. We gaan er zeker voor om dit vast te houden:)

18 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

ben zeer tevreden

geplaatst op 8 juni 2017

Super! Bedankt voor uw recensie!

• 18 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele behandeling en lekker even bijkletsen!

geplaatst op 8 juni 2017

haha dat moet ook gebeuren...;-) Dank u wel voor uw recensie. Top!

• 16 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Praktijk voor Huid- en oedeemtherapie Ewijk;Praktijk waarbij alle medewerkers veel kennis en kunde hebben op dit vakgebied.Medewerkers geven voor - tijdens en na de behandeling alle info mbt de...

geplaatst op 8 juni 2017

Wat een geweldige recensie. Bedankt voor uw toelichting. Wat word ik hier blij van, dank u wel!

14 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Op een goede lokatie

geplaatst op 31 januari 2018

Dank je wel voor je recensie! Hier maak je ons erg blij mee:)

• 14 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Inmiddels al een aantal jaren onder behandeling, waarbij de aandoening sterk verminderd is en de huid echt verbeterd. Tegenwoordig alleen nog voor 'onderhoud'. Ik ben zeer tevreden over de...

geplaatst op 31 januari 2018

En zo moet het zijn. Niet onnodig lang door behandelen! Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie voor ons in te...

14 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

ben erg tevreden over alles.

geplaatst op 31 januari 2018

Super fijn om te lezen dat je tevreden bent over alles. We gaan zeker ons best doen om je deze 9.2 te behouden. Geweldig, bedankt!

• 9.7

13 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben transgender (man naar vrouw) en ten behoeve van mijn operatie moest genitale delen laten ontharen. In mijn geval moest dat gebeuren elektrisch epileren. Praktijk voor en huid en oedeemtherapie...

geplaatst op 31 januari 2018

Ah en dan lees ik deze recensie en dan doet het me pijn dat je je niet op je gemak voelde bij andere praktijken. Ik ben heel blij...

• 8.7

13 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom hier nu al zeker 5,5 jaar. ben altijd blij als ik er weer ben. Vind het naast de behandeling gewoon zeer prettig. Altijd een luisterend oor. Geweldig gewoon.

geplaatst op 31 januari 2018

Ahhh dank je wel! Lieve groetjes van ons:)

Fijne en goede behandelingen

geplaatst op 31 januari 2018

Dank je wel... We zijn erg blij met je recensie :)

• 13 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ontzettend vriendelijke en deskundig personeel. Altijd bereid mee te denken. Ik voel me zeer op mijn gemak.

geplaatst op 31 januari 2018

Wat een geweldig cijfer, een 10! Wij denken graag mee:)

• 13 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Gemiddeld cijfer zegt meer dan genoeg.

geplaatst op 31 januari 2018

We gaan ervoor om deze mooie 10 te houden!

• 9.5

13 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijke informatie voorafgaande aan de behandeling. Er is persoonlijke aandacht: wat is er thuis nodig om de huid te onderhouden, maar wat past ook bij die persoon. Betrokken, belangstellend en...

geplaatst op 7 februari 2018

Wat een fijne recensie. Persoonlijke aandacht is natuurlijk ook erg belangrijk! Bedankt!