Logo Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

Huidtherapiepraktijk

Adres Vordingstraat 2
6644 BH Ewijk
Telefoon 0487-523823
Locatie Deze locatie is onderdeel van Simone de Wildt, Praktijk voor Huid- & Oedeemtherapie
Nu geopend: 8:30 - 21:30 Openingstijden
  • zondag Gesloten

98% beveelt deze zorginstelling aan

• 9.2

10 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Je wordt vriendelijk behandeld, er wordt uitleg gegeven, en de voortgang wordt bijgehouden. echt super

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

geplaatst op 15 augustus 2018

Fijn en goed om te horen! Bedankt! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

10 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkers zijn zeer vakkundig en zeer vriendelijk. Ze hebben oog en oor voor het probleem, stellen je gerust tijdens de behandeling. Vragen regelmatig of het goed met je gaat, of er pijn is of...

geplaatst op 16 augustus 2018

Hallo, Bedankt voor uw reactie! Wat een fijne woorden!!

6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring is positief geweest. Ik heb geen negatieve opmerkingen.

geplaatst op 16 augustus 2018

Wat fijn te horen. dankuwel!!

6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Tevreden over de informatie voor, tijdens en na het zetten van permanente make-up (wenkbrauwen). De kennis is recent, de werkwijze schoon en goed, en de manier waarop gecommuniceerd is is erg...

geplaatst op 16 augustus 2018

Wat een mooie complimenten! Bedankt!! Veel plezier met uw wenkbrauwen!

• 6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb verschillende huidt therapie gehad bij andere organisaties maar bij Simone mijn huid reageert het beste. Dankjewel voor de goede informatie en de behandeling.

geplaatst op 16 augustus 2018

Waauuwww wat een mooi cijfer! Zijn we erg blij mee!!!!

• 4 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Alles is gewoon fantastisch

geplaatst op 16 augustus 2018

Wauuww! En wij vinden de 10 fantastisch ;-) Bedankt!

4 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de behandelingen tot dusver als zeer prettig ervaren. Simone stelt me op m’n gemak en geeft me deskundig advies. Ze informeert me over alles wat de behandeling inhoudt en waar ik rekening...

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling! Hier doen we het voor!

• 3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vakkundige en vriendelijke huidtherapeutes! De sfeer is altijd goed en de behandelingen zijn niet te lang én effectief. Ook de ruime openingstijden zijn prettig als je full-time werkt.

geplaatst op 16 augustus 2018

Wauuwww een 10!!! Bedankt voor deze mooie beoordeling en woorden :-)

3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Gelijk het gevoel gekregen dat ik in goeie handen was , bij de vakkundige dames .Fijne en duidelijk uitleg , ben blij dat ik ze gevonden heb .

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw reactie en wat een mooi punt! Daar zijn wij erg blij mee!

• 9.3

3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een top locatie, super lief personeel die veel afweer van hun vak. En ook zichtbaar resultaat leveren. Mij zien ze nergens anders meer

geplaatst op 16 augustus 2018

Hihi blijf maar lekker bij ons ;-) Bedankt voor dit mooie cijfer!

• 9.8

3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

duidelijke informatie en goed resultaat.

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling en wat een mooi cijfer! Daar zijn wij erg blij en zullen hard blijven werken om het zo hoog te...

3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraak zo gemaakt. Vriendelijke medewerksters. Netjes schoon. Werken netjes op tijd. Dus het aanbevelen waard.

geplaatst op 16 augustus 2018

Wat fijn om te horen! Hygiene en op tijd werken vinden wij inderdaad ook erg belangrijk!

• 29 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Al een jaar onder behandeling in Ewijk nadat ik met klachten kwam. Behandelingen werken ontzettend goed. Je kunt ook in de avond terecht wat voor mij heel prettig is omdat ik overdag werk. Je krijgt...

geplaatst op 16 augustus 2018

Waauuww een 10!!!!!! Beter dan dit kan niet! Wij zijn hier erg blij mee en zullen ons best blijven doen voor dit cijfer!!!

• 9.0

29 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijk waar ik aan toe ben, ook i.v.m. vergoedingen.Belangrijker vond ik het omgaan met mij als cliënt en het mee mogen denken over de behandeling, de uitleg enz. Vond me zeker serieus genomen en...

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het ook erg belangrijk dat een cliënt zoveel mogelijk door de zelfde huidtherapeut...

• 29 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Bij elke locatie al een behandeld door alle 4 de meiden, allemaa toppers!

geplaatst op 16 augustus 2018

Wauuwww! Wat fijn! Wij zijn ook erg trots op ons team :-)

29 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede ervaringen wat betreft oedeemtherapie en epileren! Zo vriendelijk allemaal en vakkundig ben ook zeer tevreden!

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling, zijn we erg blij mee!!

• 28 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ben bij hun gekomen via een advertentie. Zij gaven mij meteen het gevoel dat er een oplossing was voor mijn klachten. En dat hebben ze ook waar gemaakt. Jammer dat de artsen er een beetje sceptisch...

geplaatst op 16 augustus 2018

Wat fijn dat wij u zo hebben kunnen helpen. Bedankt voor uw mooie woorden en uitgebreide reactie!

28 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling (ontharing oksels en bovenlip) niet pijnloos, maar wordt draaglijk gemaakt door de deskundige en vriendelijke therapeuten!

geplaatst op 16 augustus 2018

Dat is inderdaad niet fijn hihi! Wel effectief! Fijn om te horen, bedankt!!

• 9.8

28 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Super vriendelijk en deskundige service. Ik kom er inmiddels al ruim 3 jaar en ik ben nog steeds zeer tevreden! Ik had heel erg last van een onzuivere huid en door de behandeling blijft mijn huid...

geplaatst op 16 augustus 2018

Een gezonde huid is waar wij voor streven! Bedankt!!

28 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Super fijne behandelingen met minimale downtime. Simone en José weten echt wat een huid nodig heeft!

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor deze reactie! Wat fijn om te horen!