Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk

maandag
dinsdag

114 resultaten voor je selectie:

10 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Snel een afspraak kunnen maken met Millie, ze geeft duidelijke uitleg en is erg vriendelijk.

9.6
9 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Aantal plekjes weg gehaald bij mille en zeer tevreden

8 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik werd goed en netjes behandeld. Was duidelijk en meedenkend.

17 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg vriendelijke en respectvolle benadering. Je voelt je welkom en er wordt alle tijd voor je genomen, je krijgt zeker niet het gevoel dat je weer weg moet, is resultaat van goede en zorgvuldige...

18 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima service, leuke mensen, altijd flexibel en snelle reactie op vragen of productbestellingen. Het kan eigenlijk niet beter!

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

Wat goed om dit te lezen, dankuwel!
1 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Professioneel, goed vakbekwaam mensen!

Wat een mooie cijfers, dankuwel!
8.5
31 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zonder afspraak kon ik terecht in de praktijk om vragen te stellen en er werd mij zelfs een beetje zalf gegeven, puur om mij te helpen. Dat waardeer ik ten zeerste en vind dat zeer klantvriendelijk...

Wow een 10! Wat een mooi cijfer, dankuwel!
27 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dat je prettig geholpen wordt, goede uitleg en alle begrip voor gevoeligheid tijdens de behandeling. Ik ben zeker van plan om in de toekomst behandelingen te plannen bij ze.

Wat fijn om te horen,dankuwel!
26 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben heel tevreden heb ook geen punten voor verbeteringen .

Wat fijn om te horen! Dan gaan wij gewoon zo door ;-)
26 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg te spreken over de klantvriendelijkheid en de adviezen op maat. De behandeling heeft een goed resultaat gehad.

Wat fijn om te horen,dankuwel!!
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Je word er vriendelijk ontvangen En goed behandeld , ben zeer tevreden

Dat vinden wij heel fijn om te horen,dankuwel!
9.8
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het resultaat van de behandelingen nu al blij mee , ik zit bij José en Millie en heb altijd gezellige gesprekken !

Ook een gezellig praatje vinden wij belangrijk! Dank voor uw recensie!
9.8
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ga altijd met een heel goed gevoel naar huis omdat ik zeer tevreden ben over de behandeling

Dat vinden wij heel fijn om te horen! Bedankt voor uw recensie!
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijke medewerkers. Goede uitleg over de behandeling en de gevolgen zodat er geen verrassingen zijn. Hele kundige mederwekers die hun vak kennen. Afspraken lopen altijd netjes op tijd....

Wat goed om te lezen, dankuwel!
9.5
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkers geven Advies en hulp op maat en persoonlijke aandacht. Daarnaast zijn alle medewerkers erg professioneel! Alleen maar positieve ervaringen!

Dat vinden wij heel fijn om te horen! Bedankt voor uw recensie!
9.3
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Naar jarenlang met vrij heftige acné en littekens van acné te hebben rond gelopen ben ik op aanraden van een vriendin naar de praktijk in Ewijk gegaan. Die vriendin had zo'n mooie stralende huid,...

Dit vinden wij de mooiste reacties om te lezen, fijn dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw recensie!
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik loop al een aantal jaren bij deze praktijk.en blijf het zeggen dat deze praktijk mij heel goed bevalt. Dit zij mensen met een groot zorgelijk hart. Zou iedereen deze adres aanbevelen.

Wat een mooi compliment, dankuwel!
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Er hoeft niets verbetert te worden, als er iets nieuws is dan wordt er altijd door iedereen alle tijd in gestoken. Ik ben altijd zeer tevreden over de behandelingen, de uitleg en de professionaliteit...

Wat een mooie reactie, dankuwel!
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik had al gedurende lange tijd last van acne en pigmentatie in mijn gezicht. Ben goed geinformeerd en de behandelingen verliepen erg fijn. Ik voelde me op mijn gemak en niet geheel onbelangrijk, ik...

Wow een 10, wat geweldig! Dankuwel!
25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn partner en ik zijn al meer dan een jaar heel tevreden! Wij hebben een super leuke meid als onze vaste behandelaar en we zijn super blij met haar en haar kennis! Onze huid is zichtbaar verbeterd....

Wat goed om te horen, dankuwel!