9.3

• 42 waarderingen
    9.4
  • 5 waarderingen
    8.8

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

Simone de Wildt, Praktijk voor huid- en oedeemtherapie, locatie Ewijk is 47 keer gewaardeerd en heeft 7 reacties geplaatst:
  • Geplaatst op 21 juli 2017

Ik ben gisteren geweest om permanente make-up (eyeliner) te zetten. Ik ben zeer tevreden! Er wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en luisteren goed naar je eigen wensen. Geven ook goed advies...

• Geplaatst op 26 mei 2017

De behandelingen in deze praktijk ervaar ik al jaren als zéér professioneel. Ik ben uitsluitend behandeld door Simone. Het contact met haar medewerkers bestaat uit opnemen van bestellingen en...

Reactie van/namens Huidtherapeut Wildt, S. de - Ewijk

geplaatst op 8 juni 2017

Wat een geweldig cijfer! Ik zal ervoor zorgen dat deze 10 een 10 blijft. Bedankt voor uw recensie!

Geplaatst op 27 maart 2017

Prettige omgang met behandelaar, zorgzaam en correct.

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Simone de Wildt, Praktijk voor huid- en oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

geplaatst op 8 juni 2017

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om dit te lezen!

Geplaatst op 25 maart 2017

Professioneel en klant gericht. Prettig om er heen te gaan.

geplaatst op 8 juni 2017

Wauww een 9.2! Geweldig! Bedankt voor uw recensie..

• 9.8

Geplaatst op 24 maart 2017

Klantvriendelijk, kundig, professioneel, goed overleg.

geplaatst op 8 juni 2017

Duidelijk! Bedankt voor uw waardering.. Wat een geweldig cijfer. We gaan er zeker voor om dit vast te houden:)

Geplaatst op 18 maart 2017

ben zeer tevreden

geplaatst op 8 juni 2017

Super! Bedankt voor uw recensie!

• Geplaatst op 18 maart 2017

Professionele behandeling en lekker even bijkletsen!

geplaatst op 8 juni 2017

haha dat moet ook gebeuren...;-) Dank u wel voor uw recensie. Top!

• Geplaatst op 16 maart 2017

Praktijk voor Huid- en oedeemtherapie Ewijk;Praktijk waarbij alle medewerkers veel kennis en kunde hebben op dit vakgebied.Medewerkers geven voor - tijdens en na de behandeling alle info mbt de...

geplaatst op 8 juni 2017

Wat een geweldige recensie. Bedankt voor uw toelichting. Wat word ik hier blij van, dank u wel!

Geplaatst op 14 maart 2017

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Op een goede lokatie

• Geplaatst op 14 maart 2017

Inmiddels al een aantal jaren onder behandeling, waarbij de aandoening sterk verminderd is en de huid echt verbeterd. Tegenwoordig alleen nog voor 'onderhoud'. Ik ben zeer tevreden over de...

Geplaatst op 14 maart 2017

ben erg tevreden over alles.

• 9.7

Geplaatst op 13 maart 2017

Ik ben transgender (man naar vrouw) en ten behoeve van mijn operatie moest genitale delen laten ontharen. In mijn geval moest dat gebeuren elektrisch epileren. Praktijk voor en huid en oedeemtherapie...

• 8.7

Geplaatst op 13 maart 2017

Ik kom hier nu al zeker 5,5 jaar. ben altijd blij als ik er weer ben. Vind het naast de behandeling gewoon zeer prettig. Altijd een luisterend oor. Geweldig gewoon.

Fijne en goede behandelingen

• Geplaatst op 13 maart 2017

Ontzettend vriendelijke en deskundig personeel. Altijd bereid mee te denken. Ik voel me zeer op mijn gemak.

• Geplaatst op 13 maart 2017

Gemiddeld cijfer zegt meer dan genoeg.

• 9.5

Geplaatst op 13 maart 2017

Duidelijke informatie voorafgaande aan de behandeling. Er is persoonlijke aandacht: wat is er thuis nodig om de huid te onderhouden, maar wat past ook bij die persoon. Betrokken, belangstellend en...

• 9.8

Geplaatst op 13 maart 2017

fijne behandelingen, ook effectief, werken met kwaliteitsprodukten

• Geplaatst op 13 maart 2017

Prima behandeling. Goede uitleg. Zorgvuldig, aandachtig personeel.

Geplaatst op 13 maart 2017

Fijne medewerkers en behandelingen die echt aanslaan! Erg blij met mijn nieuwe huidje!