Logo Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

Huidtherapiepraktijk

Adres Vordingstraat 2
6644 BH Ewijk
Telefoon 0487-523823
Locatie Deze locatie is onderdeel van Simone de Wildt, Praktijk voor Huid- & Oedeemtherapie
Nu geopend: 8:30 - 21:30 Openingstijden
  • woensdag 8:30 - 18:00

97% beveelt deze zorginstelling aan

• 5.5

7 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik maakte gebruik van de behandeling dermapen.Na de eerste keer al werd ik geholpen door een meisje die daar stage had gelopen. Ze bleef met de dermapen zo lang op mijn littekens stilstaan dat mijn...

31 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb bij meerdere medewerkers van Simone behandelingen gehad, ze zijn allemaal heel kundige en fijne mensen. Ik voel me erg bij ze op mijn gemak. Het hebben van acne en acnelittekens is niet alleen...

• 9.3

3 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het helpt wel maar het is niet blijvend weg

14 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Super service! Altijd flexibel. Snelle reactie op (afspraak)verzoeken. Producten zijn direct of binnen een week beschikbaar. Leuke mensen. Professionele behandeling. Dichtbij. Wat wil je nog meer?

• 9.2

10 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Je wordt vriendelijk behandeld, er wordt uitleg gegeven, en de voortgang wordt bijgehouden. echt super

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

geplaatst op 15 augustus 2018

Fijn en goed om te horen! Bedankt! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

10 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkers zijn zeer vakkundig en zeer vriendelijk. Ze hebben oog en oor voor het probleem, stellen je gerust tijdens de behandeling. Vragen regelmatig of het goed met je gaat, of er pijn is of...

geplaatst op 16 augustus 2018

Hallo, Bedankt voor uw reactie! Wat een fijne woorden!!

6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring is positief geweest. Ik heb geen negatieve opmerkingen.

geplaatst op 16 augustus 2018

Wat fijn te horen. dankuwel!!

6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Tevreden over de informatie voor, tijdens en na het zetten van permanente make-up (wenkbrauwen). De kennis is recent, de werkwijze schoon en goed, en de manier waarop gecommuniceerd is is erg...

geplaatst op 16 augustus 2018

Wat een mooie complimenten! Bedankt!! Veel plezier met uw wenkbrauwen!

• 6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb verschillende huidt therapie gehad bij andere organisaties maar bij Simone mijn huid reageert het beste. Dankjewel voor de goede informatie en de behandeling.

geplaatst op 16 augustus 2018

Waauuwww wat een mooi cijfer! Zijn we erg blij mee!!!!

• 4 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Alles is gewoon fantastisch

geplaatst op 16 augustus 2018

Wauuww! En wij vinden de 10 fantastisch ;-) Bedankt!

4 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de behandelingen tot dusver als zeer prettig ervaren. Simone stelt me op m’n gemak en geeft me deskundig advies. Ze informeert me over alles wat de behandeling inhoudt en waar ik rekening...

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling! Hier doen we het voor!

• 3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vakkundige en vriendelijke huidtherapeutes! De sfeer is altijd goed en de behandelingen zijn niet te lang én effectief. Ook de ruime openingstijden zijn prettig als je full-time werkt.

geplaatst op 16 augustus 2018

Wauuwww een 10!!! Bedankt voor deze mooie beoordeling en woorden :-)

3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Gelijk het gevoel gekregen dat ik in goeie handen was , bij de vakkundige dames .Fijne en duidelijk uitleg , ben blij dat ik ze gevonden heb .

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw reactie en wat een mooi punt! Daar zijn wij erg blij mee!

• 9.3

3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een top locatie, super lief personeel die veel afweer van hun vak. En ook zichtbaar resultaat leveren. Mij zien ze nergens anders meer

geplaatst op 16 augustus 2018

Hihi blijf maar lekker bij ons ;-) Bedankt voor dit mooie cijfer!

• 9.8

3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

duidelijke informatie en goed resultaat.

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling en wat een mooi cijfer! Daar zijn wij erg blij en zullen hard blijven werken om het zo hoog te...

3 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraak zo gemaakt. Vriendelijke medewerksters. Netjes schoon. Werken netjes op tijd. Dus het aanbevelen waard.

geplaatst op 16 augustus 2018

Wat fijn om te horen! Hygiene en op tijd werken vinden wij inderdaad ook erg belangrijk!

• 29 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Al een jaar onder behandeling in Ewijk nadat ik met klachten kwam. Behandelingen werken ontzettend goed. Je kunt ook in de avond terecht wat voor mij heel prettig is omdat ik overdag werk. Je krijgt...

geplaatst op 16 augustus 2018

Waauuww een 10!!!!!! Beter dan dit kan niet! Wij zijn hier erg blij mee en zullen ons best blijven doen voor dit cijfer!!!

• 9.0

29 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijk waar ik aan toe ben, ook i.v.m. vergoedingen.Belangrijker vond ik het omgaan met mij als cliënt en het mee mogen denken over de behandeling, de uitleg enz. Vond me zeker serieus genomen en...

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het ook erg belangrijk dat een cliënt zoveel mogelijk door de zelfde huidtherapeut...

• 29 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Bij elke locatie al een behandeld door alle 4 de meiden, allemaa toppers!

geplaatst op 16 augustus 2018

Wauuwww! Wat fijn! Wij zijn ook erg trots op ons team :-)

29 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede ervaringen wat betreft oedeemtherapie en epileren! Zo vriendelijk allemaal en vakkundig ben ook zeer tevreden!

geplaatst op 16 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling, zijn we erg blij mee!!