Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk

Gesloten
maandag
dinsdag
8:30 - 21:30

Waardering van Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk op 21 juli 2017

Ik ben gisteren geweest om permanente make-up (eyeliner) te zetten. Ik ben zeer tevreden! Er wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en luisteren goed naar je eigen wensen. Geven ook goed advies als je ergens om vraagt. Ook zijn ze gericht op goed en mooi resultaat .Ik ben al eerder een keer geweest voor een uitgebreide gezichtsbehandeling van 70 minuten. Dit is ook zeker een aanrader! je voelt je als herboren daarna. Ik ben zelfs zo tevreden en enthousiast dat ik volgende week ook ga beginnen met huidtherapie. Zeker een aanrader!

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

Heel fijn om te horen! We wensen u veel plezier met de permanente make-up:)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.