Logo Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

Huidtherapiepraktijk

Adres Vordingstraat 2
6644 BH Ewijk
Telefoon 0487-523823
Locatie Deze locatie is onderdeel van Simone de Wildt, Praktijk voor Huid- & Oedeemtherapie
Nu geopend: 8:30 - 18:00 Openingstijden
  • dinsdag 8:30 - 21:30

98% beveelt deze zorginstelling aan

• 9.0

27 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dankzij hun deskundige begeleiding, adviezen en behandeling lukt het om de acne al ruim 10 jaar onder controle te hebben. De geadviseerde huidverzorgingsproducten voor thuis zijn makkelijk in gebruik...

Reactie van/namens Huidtherapiepraktijk Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Ewijk - Ewijk

geplaatst op 15 augustus 2018

Dat hebben we zeker! Goed om te horen dat u dat ook zo ervaart! Bedankt voor uw beoordeling! Groetjes, Huidtherapie Simone de...

• 8.8

25 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk,curaat en netjes

Thanks!! Fijn om te horen!! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 9.2

21 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden. Goede informatie, goed resultaat.

geplaatst op 15 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn te horen dat u tevreden bent! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 20 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke medewerkers, prettige behandeling. Er wordt actief met je meegedacht en je krijgt een oprecht advies over een passende behandeling, waarbij ook een goed resultaat wordt geboekt.

geplaatst op 15 augustus 2018

wauuwww een 10!! Wat zijn we daar blij mee, bedankt!! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

19 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede behandeling en voldoende informatie, lieve medewerkers.

geplaatst op 15 augustus 2018

Wat fijn om te horen! We doen ons best :-) Bedankt! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 9.0

19 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Proffesioneel en vriendelijk.

Bedankt! Fijn om te horen!! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 19 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Als iedereen vraagt waar je permanente make up hebt laten doen omdat het zo mooi is ,ja dat is het

geplaatst op 15 augustus 2018

Wauuwww wat fijn om te horen! Dankuwel!

• 18 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldig! Fijne mensen, goede kennis, heerlijke producten, goede sfeer!

geplaatst op 15 augustus 2018

wauuwww een tien! Wat goed!!! Heel erg bedankt! Zijn we blij mee! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

18 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne en professionele meiden!

geplaatst op 15 augustus 2018

Fijn om te horen! We zijn ook heel erg blij met ons team! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 9.7

13 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom reeds nu 11 jaar op locatie in Ewijk, april 2007 was mijn eerste keer dat ik bij Simone kwam binnen lopen en nu na 11 jaar kom ik er nog steeds.Altijd een goede uitleg en een professionele...

geplaatst op 15 augustus 2018

Fijn dat u voelt dat die ruimte er bij ons is! Op naar komende 11 jaar ;-) Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

3 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Lieve medewerkers die erg goed hun vak verstaan! Mijn huid heeft zo veel vooruitgang geboekt, niemand ziet nog dat ik ooit acne heb gehad! Aanbeveler!

geplaatst op 15 augustus 2018

Ohhhh wat een goed gevoel moet dat geven! Wat fijn dat wij dat voor u hebben kunnen doen! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 30 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben al 7 jaar in behandeling bij deze praktijk. De therapeuten zijn zeer meelevend op alle vlakken. Ze stimuleren je om zelf de behandeling thuis te ondersteunen. Waardoor ik nog maar 1x in de 2...

geplaatst op 15 augustus 2018

Zelfmanagment is heel belangrijk vinden wij dus sturen wij inderdaad veel op in :-) bedankt voor uw beoordeling! Groetjes,...

• 30 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Naar volle tevredenheid altijd behandeld. Professioneel en altijd vriendelijjk.

geplaatst op 15 augustus 2018

Wauuww een mooi cijfer zeg! Zijn wij heel blij mee, bedankt!! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 26 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een praktijk waar aandacht en zorg aan je besteed word. Duidelijke informatie vooraf. Behandelingen met zichtbaar resultaat. Een topteam wat betreft medewerkers. Ik wil niet meer anders!

geplaatst op 15 augustus 2018

Waaaauuwww wat een mooi cijfer en mooie woorden! Ontzettend bedankt! Wij gaan zo door :-) Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

26 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede en adequate behandeling met mensen die met je meedenjen.

geplaatst op 15 augustus 2018

Wat fijn om te horen! We proberen inderdaad zoveel mogelijk mee te denken! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 8.8

26 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

hele fijne behandelingen gehad en mijn gezicht/huid voelt prettig aan.echt een verwen behandling

geplaatst op 15 augustus 2018

Wat fijn om te horen!! Heel fijn om zo even een momentje voor uzelf te nemen :-) Bedankt voor uw beoordeling! Groetjes,...

26 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Als je al binnen komt voel je je gelijk al thuis. En wanneer je behandeld bent, ga je met een voldaan gevoel naar huis.

geplaatst op 15 augustus 2018

Zoals het hoort ;-) Bedankt voor uw recensie!

26 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Bij Simone de Wildt huid en oedeemtherapie werken medewerkers die deskundig zijn en op de hoogte van behandelingen. Geven tips en advies bij problemen en helpen mee met oplossingen. Je voelt je er...

geplaatst op 15 augustus 2018

Wat fijn om te horen! Bedankt, dit doet ons goed!! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 9.7

26 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel tevreden,zorgzaam meisjes en erg lief.Ook zeer tevreden over de behandeling.

geplaatst op 15 augustus 2018

Hihi leuk om te horen dat wij lief zijn :-) Bedankt! Groetjes, Huidtherapie Simone de Wildt

• 8.3

12 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De benadering is heel vriendelijk en persoonlijk. Er wordt zeer professioneel gewerkt en je krijgt duidelijk te horen wat je kunt verwachten over pijn, irritatie enz.

geplaatst op 31 januari 2018

Bedankt voor je beoordeling. Super!