Waardering van Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Malden - Malden op 3 december 2019

Heel erg tevreden ben ik met de behandelingen bij Simone, het heeft mij zoveel meer bewegingsvrijheid gegeven. Ik kon, voor ik bij simone in behandeling kwam bijv. niet meer iets normaal gebukt of door de knieen van de grond oppakken. Nu mijn littekenweefsel zoveel soepeler is geworden, kan ik dat wel weer. Ben er zo blij mee, kan zelfs weer lekker sporten. Ook heeft Simone een goed luisterend oor, en past behandeling aan op wat nodig is. Kan een ieder deze huidtherapeut aanraden, zowel Simone als haar hele team. Nu nog bij haar in behandeling, om het laatste stukje ook nog beter te laten voelen... We zijn er bijna!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simone de Wildt, Huid- & Oedeemtherapie, locatie Malden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.