Waardering van Skin kliniek - Utrecht op 5 maart 2019

9.8

Ik ben erg tevreden met de werkwijze en behandeling van Annelijn. Bij het eerste consult maakt ze met speciale apparatuur verschillende soorten foto's zodat je kan zien hoe je huid er aan toe is. Dit vond ik erg fascinerend om te zien en het geeft ook vetrouwen dat Annelijn echt weet waar ze het over heeft. Annelijn is erg kundig en geeft goed advies over de verzorging van je huid, waarvan ze de werking echt begrijpt. Eindelijk iemand die je huid niet irriteert met producten vol parfum of harde scrubdeeltjes, maar die echt snapt hoe je vanuit wetenschappelijk oogpunt je huid het best kunt behandelen. De behandeling die ze toepast (peelings en IPL) is erg effectief bij me. Ik kom vooral voor huidverbetering vanwege mijn bruiloft en ik wilde graag iets doen wat echt zichbaar effect heeft. Mijn huid was al niet slecht, maar is toch nog enorm verbeterd door de behandelingen. De enorme roodheid die ik had is drastisch verminderd en mijn huid is ook qua textuur een stuk egaler. Mijn 'aardbei' neus zoals ik het altijd noemde, is voor het eerst bijna helemaal vrij van zwarte puntjes. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo'n verschil zou maken als dat het heeft gedaan en ik heb nog een paar maanden tot de bruiloft. Mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien en ik blijf na de bruiloft zeker voor onderhoud langs gaan, want zo'n mooie huid wil ik altijd wel hebben.

Bent u of werkt u voor Skin kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.