Waardering van Skin kliniek - Utrecht op 10 oktober 2018

9.5

Inmiddels ben ik ongeveer negen maanden onder behandeling bij de Skinkliniek in Utrecht voor verbetering van mijn huid die veel oneffenheden heeft gehad. Door de behandelingen met glycolzuur en salicylzuur is er zeer veel verbetering zichtbaar: mijn huid ziet gladder en schoner uit. Hierdoor ga ik nu zelfs zonder make-up op mijn huid de deur uit. Bij de Skinkliniek in Utrecht word ik altijd met veel zorg en geduld geholpen. Vragen die ik heb worden zorgvuldig beantwoord en altijd wordt er gevraagd hoe ik de vorige behandeling ervaren heb. Annelijn is zeer deskundig en vriendelijk.In het gebouw waarin de kliniek gehuisvest is, word ik altijd netjes te woord gestaan bij de receptie. Dit gebouw staat in een industriegebied, dus de omgeving is wat minder, maar de ruimte waarin de behandelingen plaatsvinden is rustgevend.

Bent u of werkt u voor Skin kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.