Waardering van Centrale Huisartsenpost Gorinchem e.o. - Gorinchem op 19 november 2018

3.7

Bij de HAP wordt heel beperkt onderzoek gedaan en vervolgens foute diagnose gesteld. In het geval van mijn zoon zou radiologisch onderzoek de aantasting van zijn geslachtsdelen hebben kunnen voorkomen. Er wordt tijdens gesprek gegoogled op internet (info die ik zelf allang heb bekeken). Vervolgens wordt er benoemd dat de kosten van onderzoek in het weekend/ avonduren heel hoog zijn. Als we opmerken dat de huisarts in Duitsland destijds met onze andere zoon wel direct onderzoek met echo kon doen, wordt er gezegd; dan moet u naar Duitsland gaan. Erg onprofessionele houding tegenover ouders, die zich terecht zorgen maken over hun kind.

Bent u of werkt u voor Centrale Huisartsenpost Gorinchem e.o.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.