Waardering van Huisartsenpost Oostelijk Zuid-Limburg - Heerlen op 13 augustus 2015

1.0
  • Rugpijn

Ik belde (voor het eerst in mijn leven) zondagnacht om 04.00 uur de nightcare. Mijn vrouw had plotseling hevige zenuwpijnen in haar rug en kon niet meer bewegen. Ze lag in foetushouding in bed en niet eens haar hoofd optillen van de pijn. Medewerkster zei aan de telefoon dat ik maar pijnstillers moest geven, maar dat was onmogelijk omdat mijn vrouw haar hoofd niet eens kon liften en het uitschreeuwde van de pijn. Toch besloot zij en de arts die daar zat dat er niemand kon komen om 'n evt pijnstillende spuit te geven. Mijn vrouw heeft tot de volgende dag 13.00 uur op de eigen huisarts moeten wachten. In een woord waardeloos.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpost Oostelijk Zuid-Limburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.