Waardering van Huisartsenpost Oost-Brabant, locatie s-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 10 september 2014

3.5

Op vrijdagavond huisartsenpost bezocht i.v.m. grote rode kring van tekenbeet. Na lang praten aan de telefoon mochten we dan toch komen. Lang wachten is begrijpelijk indien er spoedgevallen zijn, maar slechts 1 huisarts voor de hele regio Den Bosch in echt te weinig. Na anderhalf uur komt secretaresse roepen dat we aan de beurt zijn, echter loopt zij mee de kamer in om haar ongevraagde mening te geven over de rode kring, die volgens haar 'toch maar een schimmel is' , en daarmee de diagnose van de huisarts in twijfel trok. Hierop zaten we niet te wachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpost Oost-Brabant, locatie s-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.