Huisartsenpost Zaanstreek

Huisartsenpost

Koningin Julianaplein 58 A 1502 DV Zaandam
075-6533010 (kantoor), 075-6533020 (administratie), 075-6533000 (patiënten)

Waardering van Huisartsenpost Zaanstreek - Zaandam op 5 november 2018

Een grote, bloedende, extreem snel tumor in de hals, die constatering is vorige week gemaakt door een specialist in een ander ziekenhuis. In afwachting op de verwijdering en het uiteindelijke nieuws goedaardig of kwaadaardig hebben we instructies mee gekregen. Vandaag koortsig, moe, geen eetlust en in de avond stekende pijn in de tumor, dus ik bel de hap. Die verwijzen me naar het behandelend ziekenhuis, 65km ver. Ik zeg nog: we wonen om de hoek, ik kan met mijn kind langskomen, maar ik wil vooral weten wat te doen? Antwoord: ik heb u wel gehoord, ik verwijs u naar het andere ziekenhuis.We zijn naar het andere ziekenhuis gegaan, wat moet je dan?Daar is de tumor verbonden om de pijn te verminderen en de patiënt van net 8 jaar oud, heeft een virusinfectie.Flabbergasted.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpost Zaanstreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.