Waardering van Huisartsenposten Rijnmond, locatie Spijkenisse - Spijkenisse op 31 december 2017

3.2

Vorige week hier geweest omdat mijn duim in haakse stand stond werd geholpen door een leerling. Volgens haar was m’n duim wat verder ontwikkeld was niks raars te zien. Paar dgn later naar huisarts geweest gaf aan dat het zeker niet goed was dus een doorverwijzing naar reumatoloog wachttijd twee weken Weekend erna weer gewerkt vinger staat nog steeds raar en ging kloppen en is wat gezwollen kon ook niet buigen dus weer gebeld meer ook wat ze me aan zou raden te doen.Terwijl ik mijn verhaal doet zit de telefoniste tot 2 x toe te gniffelen en krijg ik de vraag waarom ik pas om 21.00 besloot te bellen gaf aan omdat na rust gepakt te hebben ik er steeds meer last van kreeg en anders pas donderdag bij eigen ha terecht kan , kreeg ik als antw dat het wel een heel raar verhaal is.Fijn om wel serieus genomen te worden...Dan maar twee weken wachten en hopen dat het niet erger word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenposten Rijnmond, locatie Spijkenisse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.