Waardering van Spoedpost Zuid Kennemerland, locatie Zuid - Haarlem op 14 juni 2011

Zeer zeer tevreden ben ik met de spoedpost in zuid! Ik was met m'n zoontje van 7 in de Vu geweest nadat hij een midget golf bal tegen z'n hoofd had gekregen. Daar hadden ze me gerust gesteld, er was niets aan de hand. Maar hij bleef hoofdpijn houden en ging braken en was er niet gerust op. De telefoniste van de spoedpost reageerde heel snel en addequaat en ook de huisarts die m'n zoontje nakeek was heel kundig en handelde snel, wat achteraf ook zeer nodig bleek want hij had een slagaderlijke bloeding in z'n hoofd! Het gaat nu weer heel goed met hem, maar ik ben de spoedpost in Zuid eeuwig dankbaar voor hun hulp!!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spoedpost Zuid Kennemerland, locatie Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.