Akelei Huisartsenzorg, Praktijk Snoeck-Stroband / Venekamp

Huisartsenpraktijk

Akeleistraat 35 M 2565 NT Den Haag

Waardering van Akelei Huisartsenzorg, Praktijk Snoeck-Stroband / Venekamp - Den Haag op 3 juni 2019

Hart- en vaatziekten

Mijn man was uitgenodigd voor een gesprek bij Dr Venekamp op donderdag 30 mei 2019. Dan is het Hemelvaartsdag! hoe kun je een afspraak maken voor die dag terwijl de praktijk gesloten is.Na telefonisch contact is de afspraak verzet naar maandag 3 juni 2019 om 15.00 uur. Bij aankomst meld mijn man  zich bij de balie en tot zijn grote verbazing staat er niets genoteerd.Mijn man heeft vrij genomen van zijn werk,hij is loodgieter dus moet hij bij een klant halverwege de middag weg en zijn werkgever moet dit doorbetalen. Nu is de afspraak verzet naar vrijdag 8 juni 2019 om 8.00 uur waarvoor mijn man weer vrij moet vragen, en de vraag is : Zal deze afspraak wel door gaan? U begrijpt dat dit gebeuren ons heel erg hoog zit, en dan heb ik het nog netjes uitgedrukt. En trouwens, de assistentes mogen ook wel wat vriendelijker overkomen bij het maken van een afspraak. Er is er volgens mij maar 1 van de ? die je netjes te woord staat. Ik heb haar een tijdje terug een compliment gegeven daarvoor. Sinds dokter van Gijn er niet meer werkt is de praktijk niet meer wat het geweest is. Wel wil ik laten weten dat dokter Snoeck-Stroband een uitstekende huisarts is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Akelei Huisartsenzorg, Praktijk Snoeck-Stroband / Venekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.