Waardering van Arts en Zorg Leeuwarden - Leeuwarden op 30 november 2012

4.2

Een af en toe zeer slecht bereikbare praktijk, assistentes die zich ver verheven voelen t.o.v. patiënten en wordt er door jou een mail naar hun gestuurd, is het zeer onfatsoenlijke gedrag om je op verzonden mail geen antwoord te geven, ook niet als het medicijnen betreft. Heb 6 dagen op een herhalingsrecept moeten wachten. Krijg je van de apotheek meerdere malen een waarschuwing van de Medicijnenbewaking , wat de betreffende huisarts dient te weten en niets hiermee doet en de oorzaak is het veel te veel veranderen van artsen, bovendien werken er assistentes maar een paar dagen, met alle ellende van dien.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Arts en Zorg Leeuwarden - Leeuwarden

Het spijt ons te horen dat u de dienstverlening in ons gezondheidscentrum als onvoldoende heeft ervaren. Ondertussen hebben we aanpassingen gedaan om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Zo is de telefooncentrale vervangen en is de praktijk van 8:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar. Uw negatieve ervaring wordt in ons werkoverleg besproken, ter lering en met de bedoeling de kans op eventuele herhaling te verkleinen. Het heeft onze aandacht en waar mogelijk zullen we eraan werken. Wij vinden het belangrijk dat onze patiënten tevreden zijn over de kwaliteit van de zorgverlening. Als u dat niet bent, horen wij dat graag, zodat wij kunnen blijven verbeteren. Arts en Zorg neemt klachten altijd serieus. Wij nodigen u uit een e-mail met uw klacht te sturen naar klachten@artsenzorg.nl. Uw klacht wordt dan door de coördinerend huisarts van de betreffende praktijk behandeld, in samenspraak met de regiomanager of de medisch directeur. U krijgt daarvan een terugkoppeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.