Waardering van Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Oud Rijswijk - Rijswijk op 15 maart 2019

4.5
  • Diabetes

Afspraken worden vaak afgezegd, of door vervangend persoon, die geen enkele interesse toont, afgeraffeld.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Oud Rijswijk - Rijswijk

Beste, we vinden het vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft bij Arts en Zorg. We zouden graag hierover met u in gesprek komen om te horen wat er precies heeft plaats gevonden. Mocht u hiervoor openstaan, dan kunt u hiervoor het formulier invullen dat u vindt op de pagina van uw huisartsenpraktijk via het menu praktische informatie - klachten. Na ontvangst handelen wij de klacht zorgvuldig af. Onze klachtenregeling met alle mogelijkheden is te vinden op: https://www.artsenzorg.nl/overartsenzorg/patienttevredenheid/klachtenafhandeling. Wij vinden het belangrijk dat onze patiënten tevreden kunnen zijn over onze dienstverlening. Uw feedback kan ons helpen onze zorg te verbeteren. We hopen wat van u te horen en wensen u het allerbeste en veel gezondheid toe. Met hartelijke groet, Arts en Zorg Oud Rijswijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Oud Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.