Waardering van Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Oud Rijswijk - Rijswijk op 9 januari 2017

3.0

Helaas weer teleurgesteld bij deze huisartsenpraktijk. Ten eerste proberen ze het af te doen met alleen een telefoon gesprek. Je kan niet 'zomaar' langs komen om een huisarts te spreken (en dat terwijl ik vrijwel nooit de huisartsenpraktijk bel!). Assistente aan de lijn doet er alles aan om een afspraak te voorkomen. Laatst toch een afspraak kunnen maken. Na 1 week kon ik pas terecht! Dit is naar mijn mening wel heel erg lang. Eenmaal daar vertelde ik last te hebben van mijn maag en buik waarop de mevrouw mij vroeg: "wat denk je dan dat je hebt? Een tumor in je buik?" Ik voelde me zo niet serieus genomen en was echt overdonderd door deze reactie. Stel je voor dat het uiteindelijk echt een tumor zou zijn! Deze praktijk zou ik dus niemand aanraden en zeker wel afraden. Ik ga zo snel mogelijk opzoek naar een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Oud Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.