Waardering van Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk, locatie Winschoten - Winschoten op 2 juni 2016

4.5

Ik vind het een zeer rommelige praktijk. Continue een andere arts, continue opnieuw je verhaal doen, iets wat je als patiënt niet wilt hebben lijkt me. Tevens vind ik bepaalde behandelruimte's totaal ongeschikt voor bepaalde behandelingen. Ik heb me hierbij ook erg onprettig gevoeld. Tevens vond ik sommige assistenten ook niet altijd even vriendelijk aan de telefoon. Vaak werd er maar gewoon gesnauwd dat er niks aan de hand is en ik maar af moet wachten. Ik heb dus niet zulke prettige ervaringen met deze praktijk. En wat diverse andere mensen hier ook al melden, de wachttijd bij de apotheek is ook erg lang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk, locatie Winschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.