Waardering van Centrum-Huisartsen In de Leonardus - 's-Hertogenbosch op 18 oktober 2017

2.2

Dr. Nijnatten was wel okee. Helaas is die met pensioen. Nu is deze praktijk een absolute chaos. Als je schoolgaande kinderen hebt is het helemaal een ramp om een afspraak te maken. Je moet steeds rekening houden met lange wachttijden. Zelfs in de zomervakantie. Nog tot daar aan toe. Afgelopen jaar heb ik 4 verschillende artsen gehad. Erger is dat overspannen assistentes hier de boel draaiende moeten houden en de artsen afschermen voor gewone huis-tuin en keuken patienten. Als je geen levensbedreigende kwaal hebt, kom je onderaan de wachtlijst. Zelfs als je een afspraak een maand vantevoren aan de receptiebalie maakt. Willen ze een week vantevoren verzetten naar een tijd dat ik niet kan. Dat is dan mijn pech want er is gewoon niets anders mogelijk. Het slikken of stikken. Met andere woorden: bekijk het maar!  Als je niet acuut dood gaat, word je in de wachtrij gezet. Of de afspraak wordt uit het systeem gegooid zoals nu. Wat een puinhoop. Ze hebben me succes gewenst met het zoeken naar een andere huisarts. Ook al zoiets. Dit geeft al aan dat een patient meer of minder niet uitmaakt voor ze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum-Huisartsen In de Leonardus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.