Waardering van Centrum voor medische zorg de Kasteellaan - Heerlen op 5 september 2011

5.3

Dr Linden is een fijne dokter die altijd tijd voor je neemt. Het maken van een afspraak is echter bijzonder vervelend. Als ik bij mijn eigen arts wil moet ik meestal een hele week wachten. Het moet wel heel erg spoed zijn als je sneller geholpen wil worden. Gelukkig is er altijd wel een assistent die tijd heeft en ik heb nog altijd een goed gevoel hierover gehad. Alleen zijn er sommige dingen die ik liever met mijn eigen vertrouwde arts bespreek en dan is de ergernis vaak groot. Zeker als de assistentes ook nog eens ongeduldig en onvriendelijk zijn aan de telefoon. Ik zou dr. Linden aan iedereen aanbevelen, maar de praktijk niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum voor medische zorg de Kasteellaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.