Waardering van De Bergense Huisartsen, Huisartsenpraktijk Boot en Hofman - Bergen op 30 juli 2012

6.7

Ik zit zelf bij Rolf boot sinds kleins af aan, sinds kort ben ik verhuisd. Ik hoefte niet perse te veranderen van huisarts maar uit eindelijk wel gedaan op verzoek van de telefoniste, goed ingezien want ze dacht dus aan me gezondheid ipv van mij geld! Niet alle telefonistes zijn super, maar er zijn wel een paar goede. Ik denk dat men daar wel wat mee kan doen, personeel trainen of aanspreken of desnoods ander (nieuw) enthousiast personeel. Iedereen die staat te springen om een baan tegenwoordig dus dan liever iemand die er voor gaat dan zo'n dooie! Wat ik echt ook anders wil zien in de praktijk is dat je op elk tijdstip van de dag moet kunnen bellen voor gewoon een afspraak, niet alleen rond bepaalde tijden. Ik vindt dit zo 1900. Ga mee met je tijd en stel jezelf beschikbaar je bent uiteindelijk een bedrijf, wij zijn ook klanten zonder ons ook geen geld. Ik heb ook een keer een mindere ervaring meegemaakt ook o.a. door de telefoniste. Zoals altijd vragen de telefoniste ook wat je probleem is vrij ongemakkelijk dus maar wel begrijpelijke omdat men moet kunnen inschatten hoelang je aandacht nodig heb. Ik had een probleem een vrij persoonlijk probleem en wou daarvoor graag bij een vrouw Annemarie Hofman, dit gaf ik ook duidelijk aan maar nee ik moest bij Rolf. Dit was super ongemakkelijk! Men mag dus iets meer inlevingsvermogen toepassen en zich verplaatsen in de klant! Over Rolf ben ik tevreden. Elke behandeling was prima, hij denkt goed met je mee en geeft je altijd een oplossing, of het nou medicijnen zijn of dat men je verzoekt om terug te komen als het erger wordt. Luisterd ook echt en probeert je gerust te stellen, ook wel fijn. Ik ben een keer ook bij Annemarie geweest ivm spoed, ik had super last van me buik, geen koorts, ik kon nog lopen ect. Ze voelde wat en dacht dat ik iets aan me blinde darm had ondanks dat ik niet aan de symptomen voldeed. Goed geschat dus want na onderzoek in ziekenhuis bleek ik het te hebben, ik liep er al 3 dagen mee. In ziekenhuis hadden ze ook moeite met me omdat men normaal gesproken niet kan lopen, koorts heeft, hoge aantal witte of rode bloedcellen hebben. Dit zegt dus genoeg over Annemarie, kundig en weet wat ze doet, niet te beroerd om je door te sturen echt top dus! Of ik deze zorginstelling zou willen aanbevelen weet ik niet goed, ik heb ja ingevuld omdat het moest nee vond ik niet eerlijk. De huisartsen zijn goed en vriendelijk maar front office personeel is niets! Daar kom je toch als eerst mee in contact en geeft je een eerste indruk. Ik kan ook niet goed vergelijken omdat dit me eerste en enige was, mijn nieuwe huisarts moet ik nog mee maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bergense Huisartsen, Huisartsenpraktijk Boot en Hofman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.