Gezondheidscentrum Achtse Barrier, Huisartsen

Huisartsenpraktijk

Fransebaan 586 5627 RE Eindhoven

Waardering van Gezondheidscentrum Achtse Barrier, Huisartsen - Eindhoven op 16 september 2020

N.v.t.

N.v.t.

Na anderhalve week nadat ik het registratieformulier had verzonden, heb ik geen reactie ontvangen, ik moest bellen en ze zeiden dat ik het formulier opnieuw moest retourneren omdat ze niets hadden ontvangen, hoewel het in digitale vorm was verzonden waar ik doorheen kon kijken het platform waarop het bericht is ontvangen en geopend, heb ik het formulier een tweede keer verzonden en raad eens? een andere keer geopend maar zonder resultaat stuur ik een bericht terug met de vraag of de registratie succesvol was, denkend dat het niet nodig was om op de bevestiging te wachten en ook deze keer wordt het bericht gelezen en genegeerd, ik besloot het te proberen met een andere kliniek en in één dag was alles geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Achtse Barrier, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.